دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95 با جواب +pdf
دانلود رایگان کتاب مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL
آموزش خرید و دانلود از سایت
 

تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی (تحقیق کامل با فرمت ورد doc)

دانلود متن کامل تحقیق درباره بررسی تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی با فرمت word :

در این پست یک عدد پروژه  کامل (در قالب کار تحقیقی) مناسب رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی مقطع کارشناسی با عنوان « تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی » را برای دانلود و استفاده شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.

شایان ذکر است که این تحقیق با فرمت ورد word تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی بوده و قابل ویرایش می باشد که می توانید با استفاده از لینکی که در انتهای این مطلب قرار داده شده است دانلود نمایید .

لطفا قبل از اقدام به دانلود فهرست مطالب این کار تحقیقی را مطالعه نمایید

پیشگفتار :

سپاس خداوند متعال را که توفیق انجام پژوهش حاضر را با عنوان بررسی تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی را به اینجانب عطا کرد. پژوهش حاضر از این رو حائز اهمیت است که، از یک سو، مطالعات در ارتباط با تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی ناچیز و بلکه نادر است. و از آنجا كه تاكنون هيچ مطالعه مستقلی در رشته مديريت در این زمینه صورت نگرفته، اين پژوهش كوشيده است تا خلأ پژوهشی مزبور را پر كند. همچنین اهمیت کاربردی پژوهش این است که به مديران سازمان‌ها فرصت می­دهد تا درک عميق­تری از ارزش­های اسلامی و تأثیر آن بر بازاریابی پيدا كنند. و ثانیا اینکه این پژوهش از نظر کاربردی نقش قابل توجهی در ارزشیابی برنامه­ های آموزشی به شمار می­رود. اینکه کدام یک از برنامه ­ها موجب تقویت ارزش­های اسلامی و کدام برنامه­ ها موجب کاهش آن می­شود. همچنین هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی است. از جمله محدودیت­های پژوهش این است که این پژوهش فقط تاثیر ارزش های اسلامی را بر متغیر مستقل بازاریابی بررسی می­کند و متغیر دیگری را بررسی نمی­کند. وهمچنین این پژوهش در شهرستان اقلید انجام شد و در شهرستان  دیگری مورد بررسی قرار نگرفت. با استفاده از پرسش­نامه داده­ ها واطلاعات مورد نیاز جمع ­آوری و سپس با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. امید است پژوهش انجام شده مورد توجه مدیران و بازاریابان شرکت­ها  قرار گیرد.

تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی

فهرست مطالب تحقیق بررسی تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی :

فصل اول: مقدمه      

۱-۱بیان مسأله………………………………………………………………………………………….۱۳

۱-۲فرضیه ­های پژوهش……………………………………………………………………………….۱۵

۱-۲-۱-فرضیه الف………………………………………………………………………………………۱۵

۱-۲-۲-فرضیه ب………………………………………………………………………………………….۱۵

۱-۳- روش انجام تحقیق………………………………………………………………………………….۱۵

۱-۳-۱-روش تحقیق………………………………………………………………………………………۱۵

۱-۳-۲- روشهای گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………۱۵

۱-۳-۳ فنون تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………..۱۵

۱-۴- قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………..۱۶

۱-۴-۱-قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………….۱۶

۱-۴-۲- قلمرو موضوعی………………………………………………………………………………..۱۶

۱-۴-۳-قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………۱۶

۱-۵-جامعه و نمونه آماری تحقیق……………………………………………………………………..۱۷

۱-۶- اهمیت کاربردی پژوهش………………………………………………………………………….۱۸

۱-۷ تعریف واژگان……………………………………………………………………………………….۱۷

۱-۸ ساختار پایان نامه………………………………………………………………………………….۱۷

فصل دوم:چارچوب نظری پژوهش

۲-۱- بازاریابی……………………………………………………………………………………………۲۱

۲-۲ تعریف ارزش…………………………………………………………………………………………۲۲

۲-۲-۱-ارزش از دیدگاه اسلام…………………………………………………………………………۲۳

۲-۲-۲- ارزش­های اسلامی مطرح در بازاریابی…………………………………………………………۲۶

۲-۲-۳- ارزشهای اسلامی مطرح در تصمیم ­های محصول…………………………………………….۲۷

۲-۲-۴- ارزشهای اسلامی مطرح در قیمتگذاری…………………………………………………….۲۸

فصل سوم:روش انجام پژوهش

۳-۱- راهبرد پژوهش…………………………………………………………………………………۳۳

۳-۲- روش گردآوری و تحلیل داده ­ها……………………………………………………………….۳۳

۳-۲-۱-نمونه ­گیری و ابزار گرداوری داده­ ها…………………………………………………………۳۳

۳-۲-۲-روایی و پایایی ابزار سنجش…………………………………………………………………۳۴

۳-۳-  فنون تحلیل آماری……………………………………………………………………………۳۷

۳-۴-ملاحظات بالقوه اخلاقی………………………………………………………………………۳۷

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ­ها

۴-۱-آزمون فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………۳۹

۴-۱-۱- آزمون فرضیه اول پژوهش………………………………………………………………….۳۹

۴-۱-۲ آزمون فرضیه دوم پژوهش…………………………………………………………………..۴۱

فصل پنج: بحث و نتیجه­ گیری

۵-۱- بحث…………………………………………………………………………………………..۴۵

۵-۲ پیشنهادها…………………………………………………………………………………….۴۶

منابع……………………………………………………………………………………………….۵۴

فهرست جدول­ها :

جدول ۳-۱ضرایب آلفای کرونباخ سنجه ­های پژوهش ……………………………………………..۳۷

جدول ۴-۱ میانگین ارزشهای اسلامی مطرح در محصول………………………………………….۳۹

جدول ۴-۲ آزمون t مربوط به تصمیم­های محصول……………………………………………….۴۱

جدول۴-۳ مقایسة میانگین نمونه و جامعه مربوط به تصمیم­ های محصول…………………….۴۱

جدول ۴-۴  میانگین ارزشهای اسلامی مطرح در قیمتگذاری………………………………۴۲

جدول ۴-۵ آزمون tمربوط به قیمتگذاری………………………………………………………۴۳

جدول۴-۶ مقایسة میانگین نمونه و جامعه مربوط به قیمتگذاری…………………………….۴۳

فهرست پیوست ­ها :

پیوست۱……………………………………………………………………………………..۴۷

پیوست۲……………………………………………………………………………………..۴۸

پیوست۳……………………………………………………………………………………..۵۰

پیوست۴……………………………………………………………………………………..۵۱

پیوست۵……………………………………………………………………………………..۵۲


نام فایل : تحقیق درمورد بررسی تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی

فرمت فایل : ورد doc

قیمت اصلی : ۱۱۰۰۰ تومان

قیمت برای شما : ۴۵۰۰ تومان (%۷۰ تخفیف)

تحقیق درباره تاثیر ارزش های اسلامی بر بازاریابی را از لینک زیر دانلود کنید :

 

توجـــــــــــــــــــه توجـــــــــــــــــه :

  • لطفا در وارد نمودن آدرس ایمیل دقت فرمایید (ابتدای ایمیل www ندارد)
  • پرداخت با استفاده از کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است
  • لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت برای شما فعال شده و به ایمیل شما نیز ارسال میگردد

کافی نت سایه روشن یزد :

در cloob.com به اشتراک بگذارید داغ کن - کلوب دات کام
  1. یوسف امینی سلطان آبادی می‌گه:

    دستون درد نکنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =